Jak złożyć wniosek w PODGiK?
Po wykonaniu ścieżki opisanej w pomocy Jak wybrać obszar do wniosku Użytkownik wybiera przycisk Przejdź do e-Usługi:
System przenosi użytkownika do wyboru usługi, typu wniosku: powiatowego lub wojewódzkiego:
Użytkownik z listy wybiera interesującą go usługę, zaznaczając checkbox, a następnie wybiera Kontynuuj:
System zaprezentuje listę adresatów:
Użytkownik z listy wybiera adresata zaznaczając checkbox, a następnie wybiera Kontynuuj:
System przenosi Użytkownika do strony logowania. Jeżeli Użytkownik nie posiada jeszcze konta w Portalu CUW zakłada go poprzez Zarejestruj się lub jeśli już posiada konto, loguje się do Systemu Parnera, gdzie procesowany jest jego wniosek:
Po zalogowaniu się na moment pojawi się informacja o Nawigacji do systemu partnera:
I automatycznie otworzy się okno w Portalu Partnera z uzupełnionymi danymi wnioskodawcy:
Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól wniosek przechodzi do podsumowania.
Może również mieć podgląd wniosku, eksport do PDF, lub zapisanie wersji roboczej.
Po przejściu do podsumowania Wniosek posiada już uzupełnione pola, i można go
- wysłać – Wyślij wniosek,
- ponownie wyedytować – Powrót do edycji,
- zrezygnować z procesowania wniosku – Rezygnuj.
Po użyciu Wyślij wniosek system prezentuje informację: Potwierdzenie złożenia wniosku.
Po przejściu do Moich spraw w PI CUW, system prezentuje złożone przez Użytkownika Zamówienie w statusie Przyjęte.