Jak złożyć wniosek w PODGiK?
Po wykonaniu ścieżki opisanej w pomocy Jak wybrać obszar do wniosku Użytkownik wybiera przycisk Przejdź do e-Usługi:

System przenosi użytkownika do wyboru usługi, typu wniosku: powiatowego lub wojewódzkiego:

Użytkownik z listy wybiera interesującą go usługę, zaznaczając checkbox, a następnie wybiera Kontynuuj:

System zaprezentuje listę adresatów:

Użytkownik z listy wybiera adresata zaznaczając checkbox, a następnie wybiera Kontynuuj:

System przenosi Użytkownika do strony logowania. Jeżeli Użytkownik nie posiada jeszcze konta w Portalu CUW zakłada go poprzez Zarejestruj się lub jeśli już posiada konto, loguje się do Systemu Parnera, gdzie procesowany jest jego wniosek:

Po zalogowaniu się na moment pojawi się informacja o Nawigacji do systemu partnera:

I automatycznie otworzy się okno w Portalu Partnera z uzupełnionymi danymi wnioskodawcy:

Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól wniosek przechodzi do podsumowania.

Może również mieć podgląd wniosku, eksport do PDF, lub zapisanie wersji roboczej.
Po przejściu do podsumowania Wniosek posiada już uzupełnione pola, i można go
- wysłać – Wyślij wniosek,
- ponownie wyedytować – Powrót do edycji,
- zrezygnować z procesowania wniosku – Rezygnuj.

Po użyciu Wyślij wniosek system prezentuje informację: Potwierdzenie złożenia wniosku.

Po przejściu do Moich spraw w PI CUW, system prezentuje złożone przez Użytkownika Zamówienie w statusie Przyjęte.
